Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Zakupione wino ma wadę? Robimy wszystko, by się to nie zdarzało, dokładnie wybieramy partnerów, dbamy o transport i składowanie. Licho nie śpi i rzadko bo rzadko, ale problem może się zawsze zdarzyć. Bierzemy to na klatę!

Jeśli wino ma wadę (o wadach wina warto przeczytać TUTAJ), to znaczy nie tyle nie odpowiada Twoim gustom, co zostało zepsute, to napisz do nas i daj znać, co jest nie w porządku: 

halo@winayo.pl 

lub:

KiK Web Magazyn Wina, Stefczyka 30, 20-151 Lublin

Na ten sam lubelski adres prześlij wadliwy towar. Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni. Jeśli masz rację, zwrócimy wszelkie koszty – towaru i transportu.

Zawsze gramy fair i o to samo prosimy Ciebie. Jeśli otworzyła(e)ś naszą butelkę w zeszłym miesiącu, przeleżała cały ten czas obok rozgrzanego do białości kominka, a przesyłasz nam jedną piątą butelki, bo wzorem Kubusia Puchatka (kochamy Go!) trzeba było się absolutnie przekonać czy wszystko z nią w porządku - prosimy: nie dziw się, że możemy mieć wątpliwości.

Kupiła(e)ś wino na uroczysty obiad, a szanowna mamusia zaniemogła? W ciągu 14 dni od daty otrzymania win, możesz odstąpić od umowy i je oddać. Będą za Tobą płakać, więc zastanów się dobrze ;)

Jeśli pozostajesz przy swoim, wypełnij formularz odstąpienia od umowy, który znajdziesz TUTAJ. Po wysłaniu formularza w ciągu 14 dni odeślij do nas wina na adres: KiK Web Magazyn Wina, Stefczyka 30, 20-151 Lublin

Oddamy Ci pieniądze z towar i pierwotny transport, dostaniesz je tym samym kanałem jakim trafiły do nas. Jedyny koszt po Twojej stronie to odesłanie win.

Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości
pisz: halo@winayo.pl
dzwoń: 570 277 729 (pn. - pt. 9:00-17:00)

Dokładnie, w punktach i szczegółowo, regulacje dotyczące zwrotów i reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie (§7 i §8)


§7
REKLAMACJA PRODUKTU
1. Reklamacja z tytułu rękojmi.
1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)
1.2. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: halo@winayo.pl lub pisemnie na adres: KiK Web Magazyn Wina, Stefczyka 30, 20-151 Lublin
1.3. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
1.4. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: KiK Web Magazyn Wina, Stefczyka 30, 20-151 Lublin
1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
1.6. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
1.7. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku.

§ 8
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Link do oświadczenia dostępny jest TUTAJ
2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: KiK Web Magazyn Wina, Stefczyka 30, 20-151 Lublin
4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
5. Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
6. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
9. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.
10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży:
9.1 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
9.2 w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli.
11. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi (Konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl